پاسخ پورحیدری به مدیرعامل تراكتورسازی: تو فرد كوچكی هستی، به جوابت احتیاجی ندارم
نوشته شده توسط : alireza

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: مدیرعامل باشگاه تراكتورسازی فرد كوچكی است و من به جواب این افراد نیازی ندارم.


منصور پورحیدری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد تنش ایجاد شده بین باشگاه تراكتوسازی و استقلال و همچنین مسائل داوری صحبت كرد.

فارس: ظاهرا حواشی بازی با تراكتورسازی تمامی ندارد؟
وقتی تیمی باسابقه مثل تراكتورسازی با این همه هوادار پرشور كه حمایت آنها در قبال تراكتورسازی لذت بخش است را آدم هایی این‌چنینی اداره می كنند توقع دیگری هم نباید داشت.‌ آدم هایی كه به لحاظ مدیریتی و فنی این تیم را می چرخانند افراد كوچكی هستند و دفعه اولشان نیست كه چنین برخوردهایی می كنند. آنها نمی توانند پاسخگوی هواداران خود باشند و این گرفتاری ها را درست می كنند.

فارس: آقای جعفری مدیرعامل تراكتورسازی در قبال موضع گیری های شما گفته "پورحیدری را در حدی نمی بیند كه جوابش را بدهد. "
من نیازی به جواب ایشان ندارم. حرف های او بعد از بازی با استقلال صادقانه نبود. فكر می كنم ماجرای به حاشیه بردن استقلال از اینجا شروع شده كه كسی به دلیل مشكلاتی كه استقلال پیش از فصل داشت انتظار نداشت این تیم این قدر خوب خود را جمع و جور كند و نتیجه هم بگیرد. به همین دلیل وقتی می بازند یا امتیاز از دست می دهند به جای پاسخگویی توپ را به زمین حریف می اندازند در حالی كه این قدر كه استقلال در دو بازی اخیر خود از داوری لطمه خورده حریفان ضرر نكرده اند.

فارس: اما علی دایی هم دوباره در مورد دربی اظهار نظر كرده و معتقد است استقلال با فتوشاپ ثابت كرده كه گل این تیم آفساید بوده و مظلوم نمایی می كنید؟
دایی مسئول تیم خودش است و نظرش را داده. من جوابی به او نمی دهم.

فارس: در این چند روز جو بدی علیه استقلال بابت مسائل داوری به وجود آمده. این مشكل ساز نیست؟
ما مشكلی نداریم. تیم بزرگ وقتی هواداران زیادی دارد این مسائل را هم دارد. باید تلاش كنیم این مشكلات كمتر شود. بازی به بازی در حال بهتر شدن هستیم.

فارس: فكر می كنید با این شرایطی كه داشتید روز جمعه مقابل راه ‌آهن تمركز لازم را داشته باشید؟
همه مسابقات سخت است. نمی توانیم مدعی باشیم كه همه بازی ها را می بریم. به مسائل داوری هم كاری نداریم. اگر هم اشكالات داوری داشته باشیم به این شكل اعتراض نمی كنیم. این استقلال هنوز هم جا دارد تا نیم فصل آماده تر شود.

فارس: با حاشیه ها چطور كنار می آیید؟
همه تلاش من و كادرفنی استقلال و همچنین باشگاه این است كه مشكلات كمتر شود. ما همدیگر را قبول داریم و همدل هستیم. سعی می كنیم تیمی داشته باشیم كه تا اندازه ای پاسخگوی هواداران خود باشیم.

فارس: فكر نمی كنید استقلال برای ادامه روند موفقیت هایش نوسان دارد؟
این طبیعی است كه اشكالاتی داریم اما باید مرتفع شوند. تیم ها به هم نزدیك هستند. مثلا همین راه آ‌هن تا همین چندی قبل در انتهای جدول بود. ما هم دنبال برطرف كردن مشكلات خود هستیم و اشكلات خود را هم به گردن دیگران نمی اندازیم. همین هواداران پرشور تراكتورسازی به طور حتم از تیم خود انتظار دارند. آدم هایی كه در تیم تیم مسئولیت قبول می كنند باید بدانند در چه تیمی حضور دارند و در جهت جلب رضایت هوادارانشان قدم بر دارند. من یك سؤالی دارم.

فارس: بفرمایید.
كدام یك از آقایان كارشناس با قاطعیت گفته اند كه دو گل خورده ما مقابل پرسپولیس و تراكتورسازی آفساید نبوده است؟ در آن لحظه كمك داور چطور می تواند به همان شیوه ای كه همه مدعی هستند تشخیص دهد؟ من اعتقاد دارم حریفان مشكلات داوری را جلو انداخته اند تا مشكلات خود را پنهان كنند. چطور برای دربی كسی از خطای بادامكی كه اخراج داشت حرفی نمی زند. یا در همین بازی با تراكتورسازی كسی از اتفاق رخ داده بین علیزاده و بازیكنان استقلال و تمارض های جاسم كرار چیزی نمی گوید؟ اینها مسائلی است كه پشت گل های آفساید اعلام شده قایم شده است. به هر حال استقلال كار خودش را ادامه می دهد و شاید در ادامه مسیر باخت هم بیاوریم.

 

alireza:اماکاشکی جوابشو نمیداد چون الان فکر میکنه خیلی کسیه





:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 834
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 9 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: